Ateities inžinerija

Birželio 2 d. Vilniaus Gedimino technikos universitete (VILNIUS TECH) vyko nuotolinės 
ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ (AI) Pavasario sesija. Jos metu buvo baigtas šeštasis AI 
sezonas – jo metu daugiau kaip 700 mokinių iš 43 mokyklų atliko ir sėkmingai pristatė 236 
projektinius darbus 20-yje AI tematikų. 
Projekto koordinatorius dr. Henrikas Mykolaitis atkreipia dėmesį, kad į AI veiklas aktyviai 
įsitraukia mokiniai. Tai rodo, kad nuotolinės ugdymo platformos veikla turi perspektyvas plėstis ir 
kasmet pritraukti vis daugiau dalyvių. 
Nuotolinė ugdymo platforma AI skirta 7-12 klasių mokinių projektinei veiklai – ji siūlo 
ugdymo turinį, įrankius, nuotolines bei kontaktines konsultacijas, konkursus ir profesinio 
orientavimo renginius 20-yje šiuolaikinės inžinerijos tematinių sričių – nuo dizaino ir technologijų, 
medijų ir finansų iki darniosios aplinkos, energetikos ir robotikos inžinerijos. Tai sudaro galimybes 
mokiniams atlikti projektinius darbus jų pačių pasirinkta tema. 
Šiais metais gimnazijoje projektinius darbus rengė AI tema „Dizaino technologijos ir 
inovacijos“ šie mokiniai: Martynas Juknys (IVa), projektinis darbas - šviestuvas „Skrydis“, Akvilė 
Raščiūtė (IVa), projektinis darbas - šviestuvas „MAGIJA“, Kamilė Čepaitė (IVd), projektinis 
darbas - šviestuvas „4-STICHIJOS“, Gabrielė Kurulytė (IVa), projektinis darbas - šviestuvas 
„Laumė“. 
Gabrielės Kurulytės darbas buvo nominuotas kaip originaliausias už netradicinių priemonių 
panaudojimą šviestuvo dizaine, eksperimentus, ieškojimus ir netradicinių medžiagų jungimą 
tarpusavyje. 
Mūsų gimnazija taip pat buvo paminėta ir kaip netradicinių priemonių, medžiagų technikų 
panaudojimo šviestuvų dizainuose bei naujų idėjų sklaidos iniciatorė. 
Projektinių darbų vadovės fizikos mokytoja Asta Merkienė ir dailės mokytoja Lena Zinienė, 
 

Autorius:
Ateities inžinerijos kuratorė gimnazijoje Asta Merkienė

Nuotraukos:
Asta Merkienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos