Kupiškio rajono savivaldybė
Kupiškio Lauryno Stuokos-Gucevičiaus gimnazija
Gimnazijos mokytojus verta pagirti už tikslių ir mokiniams suprantamų uždavinių formulavimą pamokose. Gimnazijos metodinė ir vadybinė veikla skleistina šalyje.
Išvados apie mokyklos veiklos kokybę:
Gimnazijos stipriosios pusės:
- Mokiniams gimnazijoje sudarytos tinkamos pasirinkimo galimybės (1.1.3.*).
- Ryškūs mokinių laimėjimai (2.3.1.).
- Tikslus, vaizdus ir mokiniams suprantamas mokytojų aiškinimas bei tinkamas ugdymo priemonių ir metodų pasirinkimas pamokose (3.1.2., 3.3.1., 6.4.2.).
- Aiški ir vieša vertinimo sistema (3.4.1.).
- Gimnazijos bendruomenės kuriama svetinga, saugi ir jauki aplinka (4.1.1., 4.1.2., 5.1.3., 5.1.4.).
- Kryptingai vykdomas profesinis švietimas (4.3.1., 4.3.2.).
- Gera mokymo bazė ir sąlygos (6.1.1., 6.1.2.).
- Vidaus audito sistema (7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.4.).
- Aiški strateginio plano ir veiklos programos struktūra ir dermė (7.2.1., 7.2.2.).
- Veiksmingas komandinis darbas (7.4.1., 7.4.2., 7.4.3., 7.5.1., 7.5.2., 7.5.3., 6.5.1.).
Gimnazijos tobulintinos pusės:
- Atskirų mokinių individualaus akademinio mokymosi pasiekimai (2.1.1.).
- Ugdomosios veiklos sąsajos su gyvenimo praktika (3.3.3.).
- Dalies mokinių ypatingų poreikių tenkinimo efektyvumas (4.6.3.).
- Tėvų ir mokyklos bendradarbiavimo partneriškumas (5.2.1.).
- Mokinių darbų panaudojimas pamokose (6.3.2.).
* - veiklos rodiklis arba pagalbinis rodiklis pagal Bendrojo lavinimo mokyklos vidaus audito metodiką (Žin., 2002, Nr.98-4348).