KM5: Kūrybinio mąstymo penkiakovė

 Gruodžio 17d. visi trečių klasių mokiniai dalyvavo kūrybiškumo skatinimo paskaitoje.

 Ją vedė jaunimo darbuotojai Simas Janulis ir Aleksandras Tereščenko. Šie puikūs lektoriai akcentavo, jog didžiausias ateities poreikis – išlaisvinti tuos žmogaus gebėjimus, kurie nepasiekiami robotams: kūrybiškumą, vaizduotę, iniciatyvą, lyderystę. Kūrybinio mąstymo penkiakovė – tai interaktyvi veikla, reikalaujanti asmeninio bei komandinio kūrybinio mąstymo. Šioje penkiakovėje aktyvuojami ir lavinami penki kūrybinio mąstymo įpročiai – vaizduotė, smalsumas, atkaklumas, nuosekli praktika, bendradarbiavimas ir penki mąstymo tipai – analitinis, loginis, strateginis, kritinis ir divergentinis. Nė vienos užduoties išmokti atlikti neįmanoma. Kaskart atliekant užduotį reikia sukurti ir įgyvendinti tokią sprendimo visumą, kuri įgalintų pasiekti tikslą.   Pasak jaunimo darbuotojų, geriausias būdas mokytis – bendradarbiaujant, o labiausiai vienija – įkvepianti veikla, todėl edukacinis užsiėmimas ,,Kūrybinio mąstymo penkiakovė‘‘ mums leido ne tik palavinti kūrybiškumą, patreniruoti smegenis, bet ir dar geriau susipažinti su klasės draugais. Komandoje dirbome po 3-6 mokinius tam, kad būtų užtikrintas maksimalus dalyvių įsitraukimas.

 Visi IIIabc klasių gimnazistai ir jų kuratorė Elvyra Kavoliūnienė dėkoja mokytojai Gitanai Vaičiutei už pasiūlytą įdomią ir naudingą Kultūros paso edukacinę veiklą.

IIIc klasės mokinės Emilija Gasparonytė ir Ingeborga Jakšytė

100 1397 100 1398

100 1400 100 1405

100 1412 100 1420

Gintaro Stankevičiaus nuotraukos