Padėkos kelionė

Birželio 11d. gimnazistai vyko į Padėkos kelionę. Į šią pažintinę kelionę buvo pakviesti geriausiai besimokantys mokiniai, šiais mokslo metais aktyviausiai dalyvavę meninėje ir sportinėje veikloje, įvairių olimpiadų, konkursų nugalėtojai. Kelionė buvo suplanuota į vieną seniausių Lietuvos miestų – Kėdainius.

Pirmasis sustojimas - Kėdainių senamiestis, Senosios rinkos aikštė. Daugiausia laiko čia ir praleidome, nes senamiestis didelis ir jame daug įvairių istorinių objektų. Mūsų laukė gidė, kuri ekskursijos metu ir papasakojo įdomių istorijų apie Kėdainių miesto įkūrimą, šio miesto žydų likimą. Apsilankėme žydų sinagogų komplekse, Evangelikų reformatų bažnyčioje, Šviesiojoje gimnazijoje, taip pat matėme Stiklų namus, Radviloms skirtą paminklą, buvome prie Radvilų sarkofagų.

Paskutinis objektas, kuriame apsilankėme, – Kėdainių parkas. Čia kiekvienas praleidome laiką kaip kas norėjome: vaikščiojome, grožėjomės šimtamečiais medžiais, fotografavomės, ilsėjomės.
 Visiems patiko pietūs restorane ,,Smilga“, kur mums buvo paruoštas maistas pagal mūsų iš anksto išsakytus pageidavimus.
 Kiekvienas sugrįžome namo su geriausiais įspūdžiais. Karšta diena nesugadino kelionės. Džiaugiamės, kad mokykla organizuoja tokias keliones.
 Šios kelionės organizatorė ir vadovė buvo socialinė pedagogė Audronė Matuzevičienė.